wtorek, 2 lipca 2013

ROLADA FRANCUSKA Z BUDYNIEM MALINOWYM I JEŻYNAMI

SKŁADNIKI:
- 1 opakowanie ciasta francuskiego (ok.35x42cm),
- 1 budyń o smaku malinowym,
- 400ml mleka 3,2%,
- 2-3 łyżki cukru,
- 100g jeżyny,
- cukier puder z wanilią.

WYKONANIE
Przygotowałam budyń wg instrukcji na opakowaniu z mniejszą ilością mleka. Odstawiłam do wystygnięcia po czym przełożyłam na ciasto francuskie. Zrobiłam w ten sposób, że wyłożyłam masę budyniową na mniejszą część ciasta (nie przekroczyłam połowy rozłożonego ciasta) i zwinęłam w rulon. Wstawiłam do nagrzanego piekarnika do 200° C na ok. 20 minut. Pozostawiłam do wystygnięcia, posypałam cukrem pudrem z wanilią, ułożyłam na wierzchu jeżyny. Pokroiłam w plastry o szerokości ok. 3cm. Gotowe;)

SMACZNEGO!

1 komentarz:

BABKA Z NUTELLĄ

CZEKOLADOWA, LEKKO WILGOTNA I DO TEGO PUSZYSTA TAKA WŁAŚNIE JEST BABKA Z NUTELLĄ. DOSKONAŁA NA WSZELKIE OKAZJE A PROSTOTĄ WYKONANIA I OBŁĘD...