poniedziałek, 20 maja 2013

SOS TZATZIKI

SKŁADNIKI:
- jogurt grecki (200g),
- serek WIELUŃ - MÓJ ULUBIONY (200g),
- ogórek zielony (150g),
- 2 ząbki czosnku przeciśniętego przez praskę,
- 1 łyżka drobno pokrojonego koperku,
- 1 łyżeczka octu jabłkowego,
- sól morska wg uznania (użyłam 1/3 łyżeczki),
- pieprz kolorowy (użyłam 1/3 łyżeczki).

WYKONANIE
Ogórki myję, obieram i ścieram na tarce o dużych oczkach. Zlewam nadmiar soku. Do miseczki dodaję serek, jogurt, czosnek przeciśnięty przez praskę, starty ogórek, koperek, ocet jabłkowy i mieszam na jednolitą konsystencję. Doprawiam do smaku. Jeżeli przed przygotowaniem sosu tzatziki podałam schłodzony serek i jogurt to sos mogę podać tuż po wykonaniu, natomiast jeżeli serek i jogurt miały temperaturę pokojową to wstawiam do lodówki na ok. 40 minut po czym podaję np. do grilla.

MÓJ KOMENTARZ
Na prośbę znajomej osoby zamieszczam opakowanie z serkiem - może teraz uda się taki dostać w sklepie!:)

SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

BABKA Z NUTELLĄ

CZEKOLADOWA, LEKKO WILGOTNA I DO TEGO PUSZYSTA TAKA WŁAŚNIE JEST BABKA Z NUTELLĄ. DOSKONAŁA NA WSZELKIE OKAZJE A PROSTOTĄ WYKONANIA I OBŁĘD...