sobota, 25 maja 2013

MŁODA KAPUSTA ZASMAŻANA

SKŁADNIKI:
- 1 młoda kapusta,
- 120ml wody,
- 50ml bulionu warzywnego,
- 2 łyżki octu jabłkowego,
- 3 łyżki masła,
- 1 łyżka mąki pszennej,
- 1 łyżka cukru,
- 1/2 łyżeczki soli morskiej,
- 1/3 łyżeczki świeżo zmielonego pieprzu.

WYKONANIE
Zaczynam od poszatkowania kapusty, następnie wrzucam do garnka, zalewam wodą (120ml) i duszę przez ok. 10 minut pod przykryciem. Na patelni roztapiam 1 łyżkę masła, dodaję odciśniętą kapustę i podsmażam przez 3 minuty, wlewam bulion warzywny i duszę przez kolejne 5 minut. Doprawiam solą, pieprzem, cukrem i octem jabłkowym. Na osobnej patelni przygotowuję zasmażkę z masła i mąki. Dodaję do kapusty - całość dokładnie mieszam i podaję jako dodatek klasyczny do obiadu.

SMACZNEGO!

4 komentarze:

  1. super pomysł, też sobie taką zrobię jutro, pychota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w swojej miejscowości złapałam się na ostatnią sztukę !!:) Mam nadzieję, że nie będziesz miała z zakupem takiego problemu... chyba, że już kupiłaś wcześniej. W każdym razie życzę Justyno smacznego, niedzielnego obiadu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio robiłam taką kapustę :)
    Uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna własnie zrobiłam!!!

    OdpowiedzUsuń

BABKA Z NUTELLĄ

CZEKOLADOWA, LEKKO WILGOTNA I DO TEGO PUSZYSTA TAKA WŁAŚNIE JEST BABKA Z NUTELLĄ. DOSKONAŁA NA WSZELKIE OKAZJE A PROSTOTĄ WYKONANIA I OBŁĘD...