sobota, 9 lutego 2013

GRZANKI Z SEREM I PIECZARKAMI

(Proporcje na 7 kromek bułki)

SKŁADNIKI:
- 7 kromek bułki paryskiej, bułki weka itp.
- 15 dag pieczarek,
- 7 plastrów żółtego sera(wykorzystałam salami),
- zioła prowansalskie,
- 1 łyżeczka masła,
- sól, pieprz do smaku.

WYKONANIE
Pieczarki obieram, myję i kroję na plastry. Wrzucam na rozgrzane masło i duszę do odparowania nadmiaru wody. Przyprawiam solą i pieprzem wg własnego uznania. Kromki smaruję sosem warzywnym, obkładam pieczarkami oraz żółtym serem. Posypuję ziołami prowansalskimi. Wstawiam do nagrzanego piekarnika do 170C na 5-8 minut.

MÓJ KOMENTARZ
Pieczywo możemy posmarować sosem czosnkowym, pomidorowym lub masłem. Ja w dzisiejszej wersji użyłam do grzanek sosu warzywnego spełniając w ten sposób czyjeś życzenie i przyznam, iz grzanki wyszły fenomenalne. Polecam:)

SMACZNEGO!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

BABKA Z NUTELLĄ

CZEKOLADOWA, LEKKO WILGOTNA I DO TEGO PUSZYSTA TAKA WŁAŚNIE JEST BABKA Z NUTELLĄ. DOSKONAŁA NA WSZELKIE OKAZJE A PROSTOTĄ WYKONANIA I OBŁĘD...