czwartek, 25 kwietnia 2013

KOKTAJL KONTROWERSYJNY (SZPINAK, SAŁATA, ANANAS, POMARAŃCZA)

(Proporcje dla 1 - 2 osób)

SKŁADNIKI:
- szpinak (40g, użyłam mrożony),
- sałata lodowa (30g),
- pomarańcza (40g),
- plaster ananasa świeżego,
- jogurt naturalny (180g).

WYKONANIE
Wszystkie składniki umieszczam w blenderze i miksuję na jednolitą konsystencję. Przelewam do przygotowanej szklanki. Koktajl podaję schłodzony (szpinaku nie rozmrażam, wybieram zewnętrzne liście sałaty). Polecam:)

SMACZNEGO!
 

2 komentarze:

  1. Coraz częściej spotykam się z przepisami na koktajle, w których jest szpinak. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orciu uwielbiam koktajle w każdej postaci, przepadam również za szpinakiem (nie mam z nim złych wspomnień jak wiele osób z okresu dzieciństwa bo moja mama nam szpinaku nie serwowała - a szkoda!:))i teraz mam taki czas, że postawiłam w swojej kuchni głównie na niego! Do znudzenia:):)

    OdpowiedzUsuń

BABKA Z NUTELLĄ

CZEKOLADOWA, LEKKO WILGOTNA I DO TEGO PUSZYSTA TAKA WŁAŚNIE JEST BABKA Z NUTELLĄ. DOSKONAŁA NA WSZELKIE OKAZJE A PROSTOTĄ WYKONANIA I OBŁĘD...